All I wanna do is make you happy x6 我就只要你開心

Baby you ain't tryin', 你連試都不試
If I said I'm upbeat, I'd be lying,  我說我很快樂 其實是在說謊
Show me what you're hiding, 告訴我你的秘密是什麼
But if this is love then watch me die on you. 如果這就是愛 我對你早已死心塌地

All I wanna do is make you happy x3     我就只要你開心    

Maybe you can't hear me, 或許你沒聽見我的聲音
But I feel like screaming when you're near me, 但你靠近我的時候 我的內心其實在吶喊 
Save me from your theories, 不要再對我說教了
At the very least just let me cry on you. 就讓我倚著你的肩膀讓眼淚潰堤

Undervalued, I can't be far from the truth. 你太小看我 真相就不遠了
Maybe I knew, hardly a bolt from the blue! 我早就知情 這點小事嚇不倒我

All I wanna do is make you happy x6     我就只要你開心    

Love and hate each other, 對彼此又愛又恨
If we can't get it together, you know we'll never ever ever. 如果現在不解決這個問題 以後就沒機會了
Fix a heart don't break it, 療癒我的心 而不是讓它破碎
Can't you see the love around you? 你看不出來你被愛圍繞著嗎?
You know, you're crazy not to take it. 你是瘋了才不去接受這份情
 
Under valued, I can't be far from the truth.  你太小看我   真相就不遠了   
Maybe I knew, hardly a bolt from the blue!  我早就知情 這點小事嚇不倒我 

All I wanna do is make you happy x6    我就只要你開心    
 
Whatchya gonna do? I am not over you x4 你要拿我怎麼辦呢? 我就是忘不了你

Never gonna give you up, 我不會棄你於不顧
Never gonna sort you out,  也永遠不會出賣你
Where's it gonna get ya? 人生如此 夫復何求
I'm never gonna let you down! 我絕對不會讓你失望 [x3]

Never gonna give you up, 我不會棄你於不顧
Never gonna sort you out,  也永遠不會出賣你
Where's it gonna get ya? 人生如此 夫復何求 

All I wanna do is make you happy x3 我就只要你開心
arrow
arrow
    全站熱搜

    musicalmania225 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()