close
Mika的新專輯The Origin of Love 9月16日將在英國發行
首波主打"Celebrate"已於6月15日首度亮相
對法國情有獨鍾的Mika還在Celebrate首播當天特地到NRJ電台接受採訪


Mika新單曲Celebrate是與frYars網路歌手、大咖音樂人Nick Littlemore和嘻哈歌手Pharrell Williams合作的產物
他也解釋這整張專輯充滿濃情愛意的歌曲,也探討容忍的主題
錄製唱片的地點有邁阿密和倫敦
但大部分都是在frYars位在倫敦北部的錄音室



I want the whole world to celebrate 我要世界與我同歡

I wanna come home 我想回家
To the only place I know 回到只有我知道的地方
Where the trees I planted grow 有我親手栽種的一片樹林
I wanna come home 我想回家

Once again if I feel better 我感覺又更好了 
Then I pull myself together 重新振作起來
I remember those two letters 將這兩個字母銘記在心
It will be OK 一切都會OK
Everyone says now or never 每個人都說刻不容緩
I say only if it’s better 我說玩的開心就好
Be a night like this forever  希望時間停留在今晚
with me away 
跟我放下一切

I want the whole world to celebrate x4 我要世界與我同歡

I’ll be just fine 不用擔心我
When I see you at the finish line 當我看到你在終點線
Doesn’t matter if I take my time 我花多久時間才到不重要
I’m coming home 我要回家了

Once again if I feel better 我感覺又更好了 
Then I pull myself together 重新振作起來
I remember those two letters 將這兩個字母銘記在心
It will be OK 一切都會OK
Everyone says now or never 每個人都說刻不容緩
I say only if it’s better 我說玩的開心就好
Be a night like this forever  希望時間停留在今晚
with me away 跟我放下一切 

I want the whole world to celebrate x4 我要世界與我同歡

I’m not mad at you at all 我一點都不生氣
But I want the whole world to celebrate 
我要世界與我同歡

Right about now it’s time for everybody to stand up
Stand up 站起來
Stand up 
站起來 
And have fun 大家來狂歡
‘Cause we just begun 派對才正要開始

I want the whole world to celebrate  我要世界與我同歡 
Let’s go

Once again if I feel better 我感覺又更好了
Then I pull myself together 重新振作起來
I remember those two letters 將這兩個字母銘記在心
It will be OK 一切都會OK
Everyone says now or never 每個人都說刻不容緩
I say only if it’s better 我說玩的開心就好
Be a night like this forever  希望時間停留在今晚
with me away 跟我放下一切 

I wanna go home (and celebrate) x7 我要世界與我同歡 

arrow
arrow
    全站熱搜

    musicalmania225 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()