close
只要是Matthew唱的歌都好好聽喔!

Weight Of The World 為你承擔

When did I stop feeling the weight of the world
何時我對世界沒有感覺了
When did the world get so cold
何時人們變的如此冷漠
Why did I have to break your heart
為何我開始傷你的心

Suddenly my words are harder
我的言語突然尖酸刻薄
Suddenly the nights are darker
夜晚突然毫無生氣
Suddenly the situation is not so easy
彼此的關係突然緊張
Suddenly my mind is making
decisions I don't wanna be taking
我突然口是心非 自暴自棄
And I don't know which way to go
不知道該如何選擇
I don't want the weight of the world
不想承擔責任
To fall on me. No, no
只好逃避現實

I'm gonna wake up tomorrow better a man
我保證明天會煥然一新
I'm gonna work out the things I don't understand
成為一個有肩膀的男人
I've made some mistakes
我也曾經犯過錯
I've been a fool
我承認我是個蠢蛋
But when the sun goes down, I'm gonna make it up to you
新的一天來臨
我一定會補償一切
It's what I'm gonna do
保證讓你滿意

Suddenly the skies are brighter
天空突然朝氣蓬勃
Suddenly the days are lighter
白天陽光突然燦爛
Suddenly the complications are blowing over
一切誤會突然撥雲見日
Suddenly my eyes are seeing
我突然了解
That maybe with a little believing
只要有一些信念
We will know the way to go
就能知道該如何選擇

Suddenly the skies are brighter
天空突然朝氣蓬勃
Suddenly the days are lighter
白天陽光突然燦爛
Suddenly the complications are blowing over
一切誤會突然撥雲見日
Suddenly my eyes are seeing
我突然了解
That maybe with a little believing
只要有一些信念
We will know the way to go
就能知道該如何選擇

I don't want the weight of the world...
我會為你承擔
No, I don't want the weight of the world...
我會為你承擔重任
To fall on you (x 3)
讓你幸福

為什麼Jez是同性戀,Ronnie還要親他呢?
因為Ronnie是個音痴,她一直想要進Britannia High
但是由於她唱歌音準的問題,只能在餐廳打工,默默享受高中的生活
而Jez是個大好人,答應教Ronnie唱歌
但是Ronnie真的是個超級大音痴,怎麼唱都唱不好
Jez又不敢當面跟她說,還不斷稱讚她唱的像歌后一樣
Ronnie覺得他人太好了,Jez不斷的支持他,叫他不要放棄
於是情不自禁地親了Jez~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    musicalmania225 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()