close

帶著粗框眼鏡,穿著合身襯衫和緊身牛仔褲的氣質文青,有點不知所措地走進攝影棚

沒想到一個重音一下就開始扭腰擺臀跳起舞來,在MV中還展現彈吉他和鋼琴的多才多藝

Dan Croll 18歲因就讀利物浦表演藝術學校(Liverpool Institute for Performing Arts )而搬到利物浦

還獲得音樂家慈善基金會(Musicians Benevolent Fund)頒發的年度作詞人獎

為獲獎8人中的其中一個,可以與利物浦表演藝術學校創辦人,也是披頭四成員之一的保羅麥卡尼一對一見面

 

第一次在廣播節目上聽到他的In/Out,就被Dan輕柔、吟詩般的聲音吸引住了

 

   

I just called 我剛打了電話

Just to say 只想跟你說

That I’m coming round 我要去找你

And I don’t care if it’s out my way 不管路途有多遠

 

I know you 我知道你

Told me not to call 跟我說過不要打電話

But I’ll clear out my clothes 但我整裝待發

Pack up my bags be on my way 一切打包好準備出發了

 

I know that you still secretly care 我知道你有偷偷關心我的近況

But if I’m wrong 如果我會錯意

Then I’ll just get out of your hair 我保證不會再來煩你

And if you let me stay 如果你願意讓我留下

Don’t let me go 不要讓我走

Let me know 要讓我知道

I just want to know 我只是想搞清楚狀況

 

In them I’m out 你不要我 我就走

Out them I’m in 你要我 我就來

And I’m on my way (*4) 隨傳隨到

 

Sometimes I never let you know 有時候我不想讓你知道

That I still sing the songs 我還是會唱著

You wrote down on my bedroom wall 你寫在我房間牆上的歌 

 

And somehow I 不知為何

Always fail to show 在你面前

The appreciation you crave 我總是不知所措

Cause I’m a fool for you 因為我為你著迷

 

So let me in I’ll let you call me names 就讓我進駐你心 被你臭罵一頓

Insult the words and cuss at me 盡情侮辱我 咒罵我

That’s all the same 對我來說沒多大分別

And if you want me out then only say 如果你要我走 就跟我說

Only say 只要你的一句話

And I’ll be on my way 我馬上啟程

 

In them I’m out 你不要我 我就走

Out them I’m in 你要我 我就來

And I’m on my way (*4) 隨傳隨到

 

And if you want me out then only say 如果你要我走 就跟我說

Only say 只要你的一句話

And I’ll be on my way 我馬上啟程

 

In them I’m out 你不要我 我就走

Out them I’m in 你要我 我就來

And I’m on my way (*4) 隨傳隨到

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    musicalmania225 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()